چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۷:۱۷
۰ نفر

ترجمه - کیکاووس زیاری: راه «دان جانسن» بازیگر سرشناس تلویزیونی هم به رم ختم می‌شود! علتش هم این است که او با کاهش فعالیت‌های تلویزیونی‌اش، راهی دنیای سینما می‌شود.

این بازیگر قدیمی که حدود دو دهه قبل فعالیت بیشتری در زمینه سینما داشت، می‌خواهد دوباره فعالیت گسترده‌تری در این رسانه داشته باشد و حضورش در تلویزیون را کم کند.
جانسن در این رابطه می‌گوید:«فضای امروزی تلویزیون تغییر کرده و زمینه تولید کارهای درام کم شده است. این روزها نمی‌توانم در مجموعه‌هایی ظاهر شوم که خودم خیلی دوست دارم. در عین حال دلم نمی‌خواهد دوباره در یک مجموعه پلیسی مثل «پلیس میامی» بازی کنم. البته اگر چنین مجموعه‌ای حال و هوایی داشته باشد که مورد پسند عموم تماشاگران بین‌المللی قرار گیرد، بازی در آن را می‌پذیرم.»

جانسن در نسخه اوریژینال تلویزیونی«پلیس میامی» که در دهه 70، میلیون‌ها تماشاچی را جذب خودش کرد، در نقش یک پلیس وظیفه‌شناس ظاهر شد. او همراه همکار صمیمی‌اش در هر قسمت مجموعه با نیروهای خلافکار شهر میامی مقابله می‌کردند.

نسخه سینمایی این مجموعه دو سال قبل توسط مایکل من ساخته شد. اما کار جدید جانسن که «زمانی در رم» نام دارد و توسط کمپانی والت دیزنی تهیه می‌شود، آشتی دوباره او با سینما پس از دو دهه است. او در فیلم نقش پدر کریستین بل را بازی می‌کند که همراه او راهی سفری ناخواسته به ایتالیا می‌شود. در عین حال او در کمدی مستقل « یک قورباغه خوب قدیمی » هم ظاهر خواهد شد.

جانسن آخرین بار سال 1996 در فیلم سینمایی «تین کاپ» بازی کرد و پس از آن بر روی کارهای تلویزیونی متمرکز شد. «پل‌های نش» مجموعه درام و پلیسی او بود که در فاصله سال‌های 1996 تا2001 روی آنتن بود و تماشاگران زیادی داشت. با این حال درام خانوادگی او «فقط قانون» که پس از «پل‌های نش» از تلویزیون پخش شد،‌ نتوانست موفقیت زیادی کسب کند.

این بازیگر «زمانی در رم» را یک  کمدی خانوادگی جذاب توصیف می‌کند که حال و هوایی شبیه کارهای کلاسیک فرانک کاپرا دارد. به گفته او« چنین قصه‌ای را این روزها در کارهای تلویزیونی نمی‌بینیم. خیلی از محصولات این رسانه یا نمایش‌های تک نفره وگفت‌وگوی زنده  هستند و یا مجموعه‌هایی هستند که خیلی سرسری ساخته‌ شده‌اند. این روزها کمتر از گذشته شاهد تولید محصولات با کیفیت خانوادگی یا کمدی هستیم.»

رویتر

کد خبر 61074

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز